S I D E R

søndag den 27. november 2011

Jule "guf" til dekorationerne

  

Var forleden dag på Jule "guf" jagt til mine dekorationer, og ved Sinnerup fandt jeg noget rigtig "Guf".

Hjerter med kæde i noget der ligner gammelt guld, guld stjerner og 3 søde glaskugler i sort med guldhjerter.

De smukke stofhjerter fandt jeg ude vestpå i Galleri Lindtorp ved Linde. Bestemt et besøg værd. Flot galleri med de smukkeste akvareller og i et af sidehusene en hyggelig butik med gammelt og antik og altså lige nu - julepynt.

Og sidst - men ikke mindst - den skønne "lytte nisse". Også fundet i Galleri Lindtorp og håndmalet af B. Almkvist. Den kan holde til at stå ude i alt slags vejr, så dén skal i en af mine udendørs dekorationer.

Besøg mig senere idag, så vil jeg vise hvordan mine dekorationer kommer til at se ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar